Hoed rond voor China /deel 2/


Tijdens de laatste Bare Bones haalden we zomaar 275 euro op voor de slachtoffers van de aardbeving in China. Allemaal heel erg bedankt voor jullie spontane donaties! Je kunt niet veel doen tegen zoveel natuurgeweld, maar het kleine wat we kunnen doen is nu in ieder geval gedaan, hopelijk dat het ergens iemands leed iets verzacht... We hebben het geld inmiddels overgemaakt naar de rekening van onze vriend in China. Hierbij zijn reactie en ... een kopie van het onvangstbewijs!

( mail van 'onze man' in China 19-05-08)
Wieb, Rob (en iedereen die ik ben vergeten): Ik vind jullie inzet geweldig en ben ontzettend blij met de opbrengst van de avond. Het is dat ik in China woon maar anders was ik die avond langsgekomen. Bij deze ook iedereen die gisteren van de muziek hebben genoten en een gift hebben gedaan: Hartelijk Bedankt! Ik heb het vandaag gestort en de kwitantie dus op jullie naam laten zetten (Bare Bones). Nogmaals hartelijk dank voor jullie geweldige inzet.
Groetjes, Arie
http://blog.chinaccent.net/

-TV China maakt melding van donateurs!
(nagekomen mail van onze man in China op 22-05-08)
-Gisteren werden - tot mijn stomme verbazing -de namen vertoont van diverse donateurs aan de aardbevingsactie. En daar kwamen jullie ook in voor  :-)  Het werd vertoont op CCTV-1, dat is min of meer de TV-1 van China en dus over heel China te zien. Prettige dag, Arie 

Reacties