muzikanten met de hoed rond voor China

We werden per mail benaderd door Arie van Leijen.
Arie werkte vroeger bij muziekhandel Spanjaard in Alkmaar, maar woont tegenwoordig in China!
(tja, de liefde..)
Afijn, elke muzikant in deze regio kwam daar graag want Arie was een bron van kennis & informatie en een superaardige vent, altijd vrolijk en behulpzaam. Jammer dat hij weg ging...

Nu vlak na die enorme ramp in China, meldde Arie dat hij graag iets wou doen, gewoon zelf wat geven als ondersteuning aan al die mensen die helemaal niets meer hebben. misschien kunnen we hem daar in helpen?

Wij gaan op 15-5 dus met de pet rond, de opbrengst wordt gestort op Arie's rekening, en hij zorgt dat het bij de lokale overheid terecht komt. Wil je weten hoe dat afloopt? lees meer op Arie's Blog:
http://blog.chinaccent.net/

Reacties

Anoniem zei…
Wieb, Bonne, Rob (en iedereen die ik ben vergeten):

Ik vind jullie inzet geweldig en ben ontzettend blij met de opbrengst van de avond. Het is dat ik in China woon maar anders was ik die avond langsgekomen. Bij deze ook iedereen die gisteren van de muziek hebben genoten en een gift hebben gedaan: Hartelijk Bedankt!
Anoniem zei…
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei…
Zelfde verhaal hier. Hij biedt een abonnement aan, waarna hij voor je informeert waar leveranciers zitten. Naar eigen zeggen selecteert hij en legt contact. Daarna geen telefoonnummer meer. mail geblokkeerd en telefonnummers werken niet.

Kijk hier voor uit. Het is een kruimeldief.
Anoniem zei…
Ik wacht zelf deze week nog even af of hij reageert. Daarna ga ik over op aangifte. In china zijn ze niet blij met dit soort mensen, zeker niet als ze de Nederlandse nationaliteit hebben.
Anoniem zei…
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.